Yleiset tiedot
Usein kysytyt kysymykset
Missä tilaukseni on?
Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.
Voinko palauttaa tai vaihtaa tuotteen?
Jos jostain syystä et ole tyytyväinen ostokseesi Cliniquen verkkokaupasta, Laita meille viestiä tai soita +358942450815. Asiakaspalvelijamme auttavat sinua mielellään hyvitysten, ilmaisen palautuksen, palautusohjeistuksen ja -osoitteen kanssa. Jos sait tuotteen lahjaksi tai haluat vaihtaa tuotteen toiseen, autamme myös sinua näissä tilanteissa. Hyväksymme palautukset vain tilauksista, jotka on ostettu clinique.fi -verkkosivuilta.
Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.
Toimitatteko tilauksia kansainvälisesti?
Valitettavasti Clinique.fi ei tällä hetkellä pysty hyväksymään tilauksia, jotka lähetetään Suomen ulkopuolelle. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta haittaa. Clinique Internationalin maakohtaisia verkkosivustoja on useita, jotka tarjoavat verkkokauppoja eri maissa. Selaa eri maiden verkkokauppoja oikeasta alakulmasta.
Kuinka muutan tai perun tilaukseni?
Ota meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti maksuttomaan numeroon +358942450815 ja teemme parhaamme vaihtaaksemme tai peruuttaaksemme tilauksesi.
Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.
Mistä löydän ainesosaluettelon?
Cliniquen tuotteet ovat 100 % allergiatestattuja sekä hajusteettomia. Jos tarvitset tarkempia tietoja tuotteesta ja ainesosista, ota asiakaspalveluumme yhteyttä numeroon +358942450815 tai valitse Ihonhoito & Meikkivinkit & Neuvot -painike "Ota meihin yhteyttä" sivustolla ja valitse "Kysymyksiä tuotteiden ainesosista".
Miksi suosikki tuotteeni lopetettiin? Voinko silti ostaa sitä?
Päätökset tuotteen tai koon lopettamisesta tai markkinoille tuomisesta tehdään suhteessa kuluttajien mieltymyksiin ja ostotapoihin maittain. Autamme mielellämme uuden vaihtoehtoisen suosikin löytämisessä. Laita viestiä siakaspalvelijoillemme. Jos tarvitset apua lopetetun tuotteen löytämisessä, ota yteyttä yrityksemme pääkonttoriin puhelimitse numeroon +358942450815 (ma-pe 9.00-16.00) ja Gone But Not Forgotten -ohjelmamme edustaja auttaa sinua mielellään.
Näkeekö kukaan muu tietojani Cliniquen sivuilta?
Kunnioitamme yksityisyyttäsi. Tietojasi, joita jaat kanssamme, ei luovuteta kolmansilleosapuolille ilman hyväksyntääsi. Lue lisää Tietosuojakäytänteistä.
Roskapostisuodattimet ja Internet-palveluntarjoajat
Internet-palveluntarjoajasi (ISP) tai sähköpostiohjelma voi käyttää suodattimia estääkseen sähköposteja, mikä voi vaikuttaa Clinique-verkkokaupan sähköpostiviestien vastaanottamiseen. Jos uskot, että näin tapahtuu, tutustu sähköpostiohjelmasi ohjeosioon tai ota suoraan yhteyttä Internet-palveluntarjoajaasi saadaksesi selville, kuinka voit rentouttaa tai poistaa sähköpostin suodattavat tai estävät asetukset. Tämä varmistaa, että Clinique-verkkokaupan sähköpostiviestit hyväksytään. Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä soittamalla numeroon +358942450815.
Jos palveluntarjoajasi on AOL:
- Avaa sähköpostiviesti.
- Valitse "Lisää osoitteeseen" -kuvaketta.
- Sähköpostin nimi ja sähköpostiosoite on esitäytetty Lisää yhteyshenkilö -ponnahdusikkunassa. Varmista, että näiden kenttien tiedot ovat oikein.
- Valitse "Tallenna".
Jos palveluntarjoajasi on Yahoo:
- Avaa sähköpostiviesti
- Valitse "Lisää osoitekirjaan" -linkkiä oikeassa reunassa.
- Osoite syötetään automaattisesti Yahoo! Osoitekirja.
Jos palveluntarjoajasi on Hotmail:
- Avaa sähköpostiviesti.
- Valitse "Tallenna osoitteet" viestin otsikon yläosassa.
Jos palveluntarjoajasi on MSN:
- Avaa sähköpostiviesti.
- Valitse "Tallenna osoitteet" oikealla.
- Valitse tallennettavan osoitteen vieressä oleva valintaruutu. Voit myös tehdä muutoksia yhteystietoihin.
- Valitse "Tallenna".
Eläinkokeet
Cliniquen laboratoriot, LLC., ovat sitoutuneet eläinkokeiden lopettamiseen. Olemme yhtä sitoutuneita turvaamaan kuluttajien terveyttä sekä tuomaan markkinoille tuotteita, jotka ovat voimassa olevien määräysten mukaisia kaikissa niissä maissa, joissa tuotteitamme myydään.
Emme suorita eläinkokeita tuotteillemme tai ainesosille, emmekä pyydä muita testaamaan puolestamme, paitsi lain edellyttäessä. Testaamme lopputuotteitamme kliinisillä testeillä vaapaaehtoisten avulla.
Cliniquen laboratoriot, LLC. tukevat vaihtoehtoisten kokeiden kehittämistä sekä eläinkokeiden lopettamista globaalilla tasolla. Tätä varten yhtiö työskentelee maailmanlaajuisen tiedeyhteisön kanssa vaihtoehtoisten testaamismenetelmien tutkimiseksi ja rahoittamiseksi.
Mistä voin ostaa Cliniquen tuotteita?
Voit etsiä lähimmän Clinique-tuotteita myyvän myymälän osoitteen vasemman alan nurkan "Löydä lähin myymälä" -osiosta.
Etkö löydä kysymykseesi vastausta?
Laita meille viestiä "Ota yhteyttä" -osion kautta tai soita asiakaspalvelun numeroon: +358942450815. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti maksuttomaan numeroon +358942450815ja teemme parhaamme vaihtaaksemme tai peruuttaaksemme tilauksesi.
Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.